יום שבת, 29 באוקטובר 2016

התחלה חדשה לשנה חדשה ...

על הפוסט הזה אני חושבת כבר המון. המון זמן... 
בהתחלה חשבתי לכתוב על 42 דברים שאנשים לא יודעים עלי. אבל אז הבנתי שיש דברים שאני מעדיפה שיישארו אצלי.
אבל עדיין בא לי לעשות משהו אחר. יצירתי בדיוק כמוני...
אז ככה :
42 דברים שאני מאחלת לעצמי לשנה החדשה שלי : 
1. להנות מהילד המקסים והמהמם שלי
2. להנות עם האיש שאיתי. במיוחד בדרך החדשה שהתחלנו לצעוד בא
3. להמשיך להנות מהמשפחה המצומצמת שלי. האחים. האחות. הגיסים. הגיסות. האחיינים. האחייניות. אמא ואבא שלי. חמי וחמתי. סבא המקסים שלי
4. לשחרר את הפחדים ואתחיל להגשים חלומות
5. לסיים לכתוב את הספר שלי . יש כמה נושאים. לבחור אחד. התמקד בו. לכתוב ולפרסם
6. שיהיו לי עוד ילדים
7. להכיר אנשים מקסימים
8.ךשמור על קשר טוב ומוצלח עם האנשים שהכרתי עד היום. אלו שהולכים איתי 42 שנה ואילו שהולכים איתי כמה חודשים
9. להוציא לאור את הפרויקט שאני עובדת עליו כבר חצי שנה
10. שנה מוצלחת עם הפרויקטים החדשים בהם אני פעילה
11. שאצא לעוד חופשה
12. להסתכל על הצד החיובי בחיים
13. להנות מהחיים. כי החיים יפים
14. לגלות את מה שאני מחפשת
15. להנות מהחיים
16. להנות מאלכוהול במידה .... חשוב לציין שהפוסט נכתב בעודי שותה עארק אשכוליות. אחד מהמשקאות האוהבים עליי
17. להיות יצירתית
18. להיות חברמנית
19. לעשות פרויקטים שאני אוהבת.
20. לגרום ליותר אנשים לחייך לעולם ולהבין שאפשר לעשות הכל. רק צריך להתחיל
21. לקרוא יותר ספרים באנגלית
22. לקרוא יותר ספרים בעברית
23. לפתח תחביבים
24. להיות בעלת עסק שאני מרוויחה ממנו כסף ולהפסיק להוציא עליו כסף. שיעבוד בשבילי כל הזמן גם כשאהיה בחופשה או בחגים. מועדים ושמחות
25. להמשיך להיראות צעירה. נכון זה בגנים. אבל זה כייף לשמוע את זה כל פעם מחדש
26. לחיות בשפע
27. לחיות בשפע כלכלי
28. להחזיר את החובות שתכננתי להחזיר השנה ועוד קצת יותר
29. להעביר הרצאה מעניינת ומסקרנת על פריצת דרך והתמדה גם כשלא רואים את המטרה רק כשיודעים בלב מהי
30. להיות מי שאני
31. לצאת מאזור הנוחות ואגלה שנצחתי כמה פחדים בדרך
32. לזכור תמיד שיש פתרון אחד לפחות לכל דבר והשמיים הם הגבול
33. יגעת. מצאת. תאמין - אצלי זה - עם האמונה והחיפוש הבלתי פוסק מגיעה התגלית
34. להסתכל תמיד למציאות בלבן שבעיניים
35. לזהות הזדמנויות ואנצל אותם לטובתי
36. להיות פורצת דרך
37. להראות לאנשים שאם תרצו אין זו אגדה
38. למצוא הספורט שעושה לי את זה . למעט שחייה
39. לדעת לשחות חתירה ואשתתף באחד ממרוצי הברזל
40. לחפש פתרונות לכל השאלות שאני שואלת
41. להנות מהדרך
42. שתהייה לי שנה נהדרת
לכל מי שנשאר עד עכשיו. תודה
אוהבת אתכם ואוהבת אותי על האומץ הנצחי. על החיפוש הבלתי מתפשר על ההתמדה ועל החמלה. ועל האמונה שהכל אפשרי
תודה מיכל
עפ"י בקשת הקהל. תודה לכל אחד ואחד מכם שאתם בחיי. גם אלו שלא חסידי פייסלנד. תודה למקום. לייקום ולעולם

עברו כמה ימים מאז שכתבתי את הפוסט הזה ויש כבר כמה שינויים, אבל לטעמי זוהי הזדמנות מצויינת לרענן את הבלוג הזה, .. 
המשך יבוא... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת לבלוג המוטיבציה של מיכל שחם