יום שבת, 29 באוקטובר 2016

לאחר שבע שנים יצאתי לחופש...

באמת שרציתי להישאר בארץ, אבל ממש ממש רציתי,
קודם רציתי לנסוע לירושלים כי אני אוהבת אותה עד עמקי נשמתי אפילו גרתי בה פעם כמעט שנתיים,
ויש אהבות שלא נעלמות גם אם אני לא גרה שם,
אבל כל כך הרבה קרה בשנה האחרונה בירושלים, המון המון אלימות ... אז לצערי לא לירושלים,
אח"כ רצינו לנסוע לאילת - ארץ השמש העולה, המחירים בסוכות מסתבר מטורפים עד הזויים וכשכבר הצלחנו להגיע לחדר באמצעות אפליקצית ABNB הוא נחטף ברגע האחרון, האמת לא ממש ברור למה ..

אז לא הייתה ברירה, חו"ל, האמת לאחר חישוב קצר שערכתי, הבנתי שזה אפילו הולך לצאת יותר זול בתנאי שמתכננים את הטיול כמו שצריך והולכים על דיל, זאת אומרת לא משנה לאן נוסעים העיקר במבצע, במחיר מוזל ..

נסענו לטורקיה - אנטליה, (גילינו שזה בפועל שעה נסיעה מאנטליה) , הכל כולל הכל ל-3 אנשים ל-5 ימים עלה לנו 4350 ש"ח, כמובן היו עוד הוצאות - מתוכננות - דיוטי פרי, נסיעה לאקווריום שעוד ידובר עליו , השכרת רכב על מנת להגיע לאנטליה... 

במבט לאחור לאחר השוואה בין אנשים שנסעו באותו זמן לחו"ל, תפסנו אחלה דיל ... 

יום הטיסה הגיע - מתרגשים ונרגשים עלינו על אוטובוס לכיוון רכבת ישראל, ומשם לרכבת לשדה התעופה נתב"ג  .. הגענו כשעתיים לפני הטיסה, בדרך כבר הבאנו שהשפה המרכזית המדוברת בטיסה תהייה ערבית ,, 

לאחר סיבוב קניות מהיר בדיוטי פרי הגענו לטיסה ... 

ולאחר שעה ורבע נחתנו בכייף והתרגשות באנטליה... 

איזה כייף להגיע לחופשה לאחר 7 שנים שלא יצאתי לחופש.... 

מחוויות החופשה : 

 מנוחת הלוחם ... לאחר כל יום פעילות קרס לו הילד, למה זה לא קורה בבית ?


 חבל שלא ראיתם כל חדר האוכל מחא כפיים וחגג לי יומהולדת 
 בהלם מוחלט , מה לעזאזל קורה כאן...




 מנוחת הלוחם שלי, התנוחה הרגילה שלי לכמעט חמשה ימי חופשה / מנוחה


 הרבה אוכל,ככה זה עם הכל כלול, אכול ושתה כי מחר נמות...
 הלובי המקום היחידי שאפשר היה לגלוש במלון ...



בוא ניראה אם אפשר להשתעשע קצת ... 

בדרך לאנטליה ביום שהשכרנו רכב , קצת תמונות מהדרך... ממש לא הרגיש אירופה ...

 עוד מראות מהדרך ...
מראות מהאקווריום החמישי בגודלו בכל העולם...

 מזכיר לי את נמו או דורי ? לא ?!
 מעניין איך זה הגיע לכאן ?????


תמונה מהממת לטעמי ,
חלק מהמנהרה ...


 הכרישים שוחים להנאתם, לא בא לי להיות להם למאכל ...
קצת אור זרחני לא יזיק אף פעם 

לאחר חוית האקווריום נהנים מהמבורגר במחיר שפוי ובגודל נורמלי

אז זהו חלפו להם ביעף חמישה ימים, חזרנו מרוצים מאוד, עם המון טעם לעוד....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת לבלוג המוטיבציה של מיכל שחם